۱۷ زندانی نیازمند در قالب پویش نذر هشتم از زندان آزاد شدند

۸ زندانی مشهدی و ۹ زندانی سرخسی در چهل و پنجمین مرحله پویش مردمی و مسجدی نذر هشتم آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، در چهل و پنجمین مرحله پویش مردمی مسجدی نذر هشتم ۸ زندانی نیازمند و واجدالشرایط در زندان مرکزی مشهد با کمک خیرخواهانه خیرین و نمازگزاران مساجد و ستاد دیه استان به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان آزاد و پس از طی فرآیند ادارای و قانونی به آغوش خانواده خود باز میگردند.

۱۷ زندانی نیازمند در قالب پویش نذر هشتم از زندان آزاد شدند

شایان ذکر است کارشناسان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان در دارالقرآن زندان مرکزی مشهد با زندانیان حلقه معرفت برگزار و پس از تبیین و تشریح ماهیت خیرخواهانه و خداپسندانه نذر هشتم ، زمینه ارتباط ۸ زندانی مشهدی پس از آزادی با ائمه جماعت مساجد محل سکونتشان را فراهم کردند تا چرخه حمایتی مسجدی ها پس از آزادی نیر استمرار داشته باشد.

۱۷ زندانی نیازمند در قالب پویش نذر هشتم از زندان آزاد شدند

گفتنی است در قالب این طرح ۹ زندانی دیگر نیز با استفاده از کمک خیرین و بهره مندی از ارفاقات قضایی از زندان سرخس آزاد شدند.

پویش نذر هشتم اقدامی خداپسندانه است که در قالب آن هشتم هر ماه به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج(ع) حداقل ۸ زندانی نیازمند در استان خراسان رضوی با مشارکت خیرین و نمازگزاران مساجد و ستاد دیه استان آزاد می شوند و از ابتدای شروع طرح تا کنون ۱۳۶۴ زندانی نیازمند و واجد الشرایط از زندان های استان آزاد شده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha